کتاب دانش پدیدارشناسی روح

اثر گئورگ ویلهلم فریدریش هگل از انتشارات نگاه - مترجم: ابراهیم ملک اسماعیلی-بهترین کتاب ها و نمایشنامه های فلسفی

Perhaps one of the most revolutionary works of philosophy ever presented, The Phenomenology of Spirit is Hegels 1807 work that is in numerous ways extraordinary. It begins with a Preface, created after the rest of the manuscript was completed, that explains the core of his method and what sets it apart from any preceding philosophy. The Introduction, written before the rest of the work, summarizes and completes Kants ideas on skepticism by rendering it moot and encouraging idealism and self-realization. The body of the work is divided into six sections of varying length, entitled Consciousness, Self-Consciousness, Reason, Spirit, Religion, and Absolute Knowledge. A myriad of topics are discussed, and explained in such a harmoniously complex way that the method has been termed Hegelian dialectic. Ultimately, the work as a whole is a remarkable study of the minds growth from its direct awareness to scientific philosophy, proving to be a difficult yet highly influential and enduring work.


خرید کتاب دانش پدیدارشناسی روح
جستجوی کتاب دانش پدیدارشناسی روح در گودریدز

معرفی کتاب دانش پدیدارشناسی روح از نگاه کاربران
در این رمان ابتدایی، چندتایی Georg Hegel سوار لبه صندلی، بدون سر و صدای مجرمانه، از طریق غارهای تاریک و مرموز ذهن جنایتکار را می دهد. این داستان عجیب و غریب ایمن، سفر یک مرد جوان، جنجالی و هنوز ناکارآمد به نام روح (Geist در اصل آلمانی) را نشان می دهد، چرا که اطلاعات خدادادی وی از اوضاع و احوال متوسط ​​خیابان ها جزیره ناشناخته کارائیب، از طریق انقلاب فرانسه، به شهرهای تمیز و مرتب ژاپن امروز. (برای یک گزارش کامل از نتیجه ماندگار کتاب، به علاوه بعضی از پایانهای متناوب و تفسیر، نگاه کنید به خلاقیت خیره کننده الکساندر کج جوس). بسیاری از خوانندگان ممکن است گرگ هگل را به عنوان یک معلم دبیرستان و کودکستان گاه به گاه شناختند اما اشتباه نکنند: هگل داستان نویسی استادانه است در پديده روان شناختي روح (به معني POS)، ما با پيچيدگي و چرخش هايي از شخصيت هاي عميق پيچيده تكان مي گيريم، متوقف كردن راهي براي برانگيختن ما با دعوا به مرگ، روشن كردن خطرات و جذابيت مذهبي تعصب و حتی از نظر جوانب مثبت و منفی آرکنا، مانند متافیزیک فنتولوژیک و نژادپرستی سیستماتیک است. همانند بسیاری از رمان های ما، داستان روایت هگل کاملا غیرممکن است، اما حتی زمانی که داستان قریحه باورپذیری را در بر می گیرد، حرکت مداوم خود را از یک نقطه نظر به دیگری، به طوری که اغلب با ترکیب یك فاكتور دوگانه دنبال می شود \"باعث می شود هگلس POS یکی از بهترین خواندن سال 2007.

مشاهده لینک اصلی
گرگ ویلهلم فریدریش هگل به راحتی بحث برانگیزترین فیلسوفان کانونی است. متأهل و متخلف، پرستش یا ناسزا، متفکر است که نتیجه آن تقریبا به طور جهانی رد شده است و نفوذ آن غیر ممکن است. مانند هرودوت، او یا به عنوان پدر تاریخ یا پدر دروغ گفته می شود. بسته به آنچه شما میپرسید، هگل پاپ سنگ بزرگ تلاش غرب برای توضیح دنیای از طریق علم و یا شروع یک جریان غلط بی معنی متافیزیکی است که تنها از آن رشد کرده است. بسیاری از این بحثها بواسطه هگل ایجاد شده است ناشناخته مشهور است که معروف است. نوشتن او یک ابر ابریشمی از انتزاع است، مخلوطی خیره کننده از عرفان و عارف، توده ای از افسانه های مبهم در اصطلاح فنی بیان شده است. این هذیان هگل را یک رشته دانشگاهی به خود اختصاص داده است. به سختی می توان چیزی را که می توانید در باره ایده های هگل بدانید که نمی تواند مورد سوءاستفاده قرار بگیرد، که منجر به وضعیت عجیب و غریبی می شود که در بسیاری از بررسی های آثار او نشان داده شده است، در این جا مردم به طور مثبت و منفی بدون درک مطلب به طور خلاصه آنچه هگل گفته می شود، بعضی از مردم به نظر میرسد هگل را با نگرش یک مسیحی مسیحی در مواجهه با یک زبان دیگر آشنا می کند و بدون فهم و احترام و اعتقاد به آن می پردازد. در حالی که دیگران نتیجه می گیرند که زبان هگلی بخشی از یک صفحه نمایش در یک عمل جادوگرانه است، پنهان کردن ترفندهای ارزان در یک حجاب اسرار آمیز. از نظر من هگلی یا اخراج یا تحسین هگل بدون تلاش جدی برای فهم او ناراضی است . نگرش مناسب نسبت به هر متفکر کانونی، احترام با شک و تردید است: احترام به نفوذ و اصالت، شک و تردید نسبت به نتیجه گیری. گفته می شود که اکثر مردم هنگامی که با سبک هگل مواجه می شوند، یا به سمت موضع گیری و یا نومید کننده حرکت می کنند. تمایل من قطعا نسبت به دومی است. او بسیار ناراحت کننده است و می تواند به خواندن بپردازد، و نه به طور جدی تر برای بررسی، از آنجایی که من به سختی می توانم چیزی درباره هگل بیان کنم بدون این که او بتواند ادعا کند که به طور اساسی او اشتباه کرده است. خب، اینطور است. روانشناسی روح نخستین کتاب منتشر شده هگلی بود و به طور گسترده به عنوان شاهکار او شناخته شده است. این سابقه آگاهی است. هگل تلاش می کند تا تمام مراحل را که آگاهی باید از طریق «آگاهی، خودآگاهی، عقل، روح و مذهب» پیش برود، به نقطه ای از دانش کامل (دانش مطلق) می رساند. هیچ کس تا به حال هیچ چیزی مشابهی نداشته است، و حتی امروز هم این پروژه به نظر می رسد جادوگرانه است. نه تنها موضوع موضوع اصلی است، بلکه هگل نیز روش جدیدی از فلسفه، روش دیالکتیکی را مطرح می کند. به عبارت دیگر، او تلاش می کند تا چیزی را که هیچ کس هرگز قبلا فکر نکرده بود انجام دهد، با استفاده از روش تفکر، هیچ کس به استفاده از قبل فکر نمی کرد. پدیده شناسی آغاز می شود با مقدمه ی معروف آن، که پس از بقیه کتاب نوشته شده بود تکمیل شد. این مقدمه تنها کار مهمی است و گاهی اوقات به صورت جداگانه چاپ می شود. از آنجایی که این بخش به راحتی بخش واضح و روشنفکری این کتاب است، من آن را به کسانی که حتی علاقه مند به فلسفه هستند، توصیه می کنم. این همان جایی است که هگل روش دیالکتیکی خود را تعریف می کند. روش دیالکتیکی نوع جدیدی از منطق است که به معنای جایگزینی استدلال استنتاجی است. از زمان ارسطو، فیلسوفان عمدتا به استدلال های استنتاجی متکی هستند. معروف ترین نمونه، قاعده (همه مردان فانی هستند، سقراط یک مرد و غیره). هیتلر با تأکید مجدد بر دکارت تأکید کرد که تصور می کرد که ریاضیات (که قیاسی است) دقیقترین شکل دانش است و فلسفه باید این اطمینان را تقلید کند. مشکل هژمونی و استدلال هگل این است که آنها محتوای را از شکل طلاق می گیرند. چارچوب تخریب پذیر فرمولی است؛ گزاره های مختلف (همه خوک ها حیوانات هستند، تمام سیب ها میوه می باشند) می توانند به چارچوب به صورت یکنواخت به هم متصل شوند و هنوز هم یک استدلال داخلی سازگار ایجاد می کنند. حتی تجربی، گزاره های دروغین نیز قابل استفاده هستند (همه سیب ها، آناناس هستند)، و این استدلال ممکن است منطقی باشد، در حالیکه نتوانسته با واقعیت سازگار باشد. به عبارت دیگر، سازماندهی استدلال چیزی غیر از نظم جهان است. در نسل قبل از هگل، کانت این را حتی بیشتر ادامه داد، که ادعا می کرد که ادراک ما و منطق ما اساسا جهان را به همان اندازه که به نظر ما می رسد، شکل می دهد، به این معنی که ذهن خالص هرگز نمی تواند به ما چیزی درباره واقعیت در خود ما بگوید. هگل این را ناراضی یافت. به گفته فردریک کاپلستون، او معتقد به اعتقاد به معادل بودن محتوای و شکل بود. هر مفهومی در تجربه تجربه می کند؛ و هر فرمول برای دانش، \"آیا آلیسمی، ریاضی یا کانتی\" محتوای را تغییر می دهد با اعمال یک شکل خارجی آن. بنابراین تمام تلاش برای جدا کردن محتوا از فرم و یا برعکس، بنابراین بی عدالتی به مواد است؛ این دو غیر جدا هستند منطق سنتی ضعف دیگری دارد. این حقیقت را به عنوان یک گزاره استاتیک، ...

مشاهده لینک اصلی
]

مشاهده لینک اصلی
مفاهیم یک پروته-هگلیان پگن هگل-بشر برای اهداف این وظیفه، همدستان من دی جی یان و من (من و من) از طریق خواندن دی هگیل به زبان انگلیسی و آلمانی (ترجمه انگلیسی با ترانه پینکارد) با کمک به کمیک های گوناگون، حاشیه نویسی، افسانه گران و راویان غیر قابل اعتماد: https: //www.youtube.com/watch؟ v = uSdHo ... استاد: @ اگر شما Phenomenology روح را در آلمان خواندید، هرگز نمی فهمید هگل، بجز Zizek @ DJ یان: @ اما من آلمان را خوانده ام ... خوب، من خودم یک فرهنگ لغت لعنتی بزرگ خواهم ساخت ... سپس به زودی در اسرع وقت به Zizek می روم. تمام برنامه خواندن من برای خواندن زی زک برای سه سال آینده اختصاص دارد. پروفسور: من اعتماد دارم که خواندن زی زک در اسلوونیایی را یاد می گیرید. مشاوره ای که برای FreeBertrand Russell در دسترس است. منطق شما بدتر است، عواقب جالب تر آن است. آن را به وجود می آورد!Slavoj Zizek @ بنابراین یکی از وسوسه می گوید، فیلسوف تا به حال تنها تفسیر هگل است. نقطه [به هر حال] این است که او را عوض کنید @ GoodReader ناشناس (view spoiler) [@ چه کسی فاکس میخواهد همه چیز را بخواند، شما احمق هستید ؟؟؟ @ (hide spoiler) INTERPLAY OF CONCEPT \u0026 CRITICISM:It بدترین خواننده نیست که این کتاب را با یادداشتهای بی احترامی در حاشیه فراهم می کند. @ Theodor W. AdornoA پیشگفتار به یک فیزیکدانان شناختی: قیام هگل به مدت هجده سال گذشته از تجسم علاقه و محبوبیت برخوردار بوده است. بخش عمده ای از فلسفه ای که به من شخصا جذاب نمی توانست بجز شانه های این غول پیکر به دست آید. بعضی از این فلسفه بعد، جنبه های هگل را تأیید می کند، بعضی از شورشیان علیه آن، بعضی از آن را انطباق می دهند. نوشتن این اثر بخشی از تمرین درک است چرا. هگل به چه معناست و چرا درخواست تجدید نظر می کند؟ آیا فلسفه او به هر حقیقت یا نسخه ای از حقیقت یا حقیقت یا حقیقت منحصر به فرد دست پیدا کرده است؟ برای من، در نهایت، هگل به همان اندازه نقطه خروج به عنوان نقطه ورود یا مقصد. هنگامی که آنها شروع می کنند، شما باید تعجب کنید که آیا در بسیاری از موارد جذابیت و جذابیت فلسفه هگل نسبت به استفاده از زبان خود، همانند مفاهیم، ​​حاصل می شود. برای این منظور، ایوان سعی کرد از هگل به عنوان خوانده شده هگل فلسفی و ادبی نقطه مشاهده. به عنوان نام و شعر از آهنگ، @ Begin Beguine @، بخشی از تجدید نظر هگل برای من کار می کند این است که آن soguiling است! اجازه می دهد برای برخی از الا، به شما نشان می دهد که منظور من چیست؟ : https: //www.youtube.com/watch؟ v = boJ2R ... به نگرانی از NovationFrom نقطه نظر ادبی، هگل نویسنده وحشتناک است که کار خود را بهترین کار را برای جلوگیری از هر تلاش برای distill آن را به برخی جملات و عبارات بزرگ و یا برخی از ایده های عالی. اندازه ای که این ایده ها ایده های هگل یا منحصر به فرد اوست و یا فقط پاسخ به ایده های دیگران پیش از او، برای مورخان فلسفه است. او پاسخ می دهد فرض بر این است که ما با آنها آشنا هستیم. به نظر می رسد که یک مقاله طولانی مدت تحت تاثیر فشارهای مهلت خود قرار داده شده است (نبرد قریب الوقوع ینا و فتح پروس). هگل زمانی 36 ساله است که با قلم ملاقات می کند، آنها را به عنوان پایه ای از ایده هایش در نظر می گیرد، اما از نظر خود الهام و منابع خود را به طور صریح نمی پذیرد. در نهایت، همانطور که در آغوش همسرانش قرار دارد، کار او و سیستم آن پیروزی ادعای است. در نتیجه، درک هگل به همان اندازه نیازمند و سزاوار حاشیه نویسی و مطالب ثانویه است، به عنوان جویس و پینچون. به سمت نابودی OvationAt سطح حکم فردی، هگل همیشه دشوار نیست، فقط بیشتر. او به نظر می رسد جملات متعدد را در خواننده پرتاب کند، بدون اینکه لزوما ارتباط برقرار کند یا به طور مؤثر کمک کند خوانندگان متوجه توالی استدلال های او شوند. هنگامی که به احکام هگل می آید، دشواری ناشی از گروه جمعی نیست، بلکه فرد انضباطی است. با این وجود، در عجله یا سر و صدا از احکام، برخی احکام و عبارات به ناچار برجسته می شوند. کیفیت این احکام و یا حاملگی آنها گاهی اوقات با معنایی که برای الهی سخت است، منبع بسیاری از درخواست او است. در حقیقت، به هگل کمک می کند که آنها بسیار دشوار به الهی بودن است. مثل خدا، ما نمی توانیم راه های خود و یا کلمات او را کاملا درک کنیم. ما فقط باید هر دو را به آنها اعتماد کنیم. آنها به اعتقادات ما احتیاج دارند و باید اعتقاد داشته باشند. به ندرت نگارش بسیاری از احکام جملات و (catch) عبارات خوب است، حتی اگر در ابتدا شما واقعا نمی دانید که آنها به معنی. یک عبارت یا phrases که بیشتر به من جذاب شخصا \"نفی مناقشه\" است. \"انگلس\" گفته است که \"نفی مناقشه\" عبارت است از: \"فرایند بسیار ساده ای است که در همه جا و هر روز اتفاق می افتد، که هر کودک می تواند هرچه زودتر از حجاب رمز و راز که در آن فلسفه ایده آل گوی قدیمی را پوشش داده بود. @ Ive سعی کرد تا درک من از ...

مشاهده لینک اصلی
این باید واقعا 1 و 5 را داشته باشد.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب دانش پدیدارشناسی روح


 کتاب داعیه های هنر
 کتاب فیلسوف امریکایی
 کتاب فلسفه ی مراقبت
 کتاب درآمدی بر هرمنوتیک بایبلی معاصر
 کتاب عقل و جهل
 کتاب چگونه خود را نکشید